Ξενοδοχείο στην Ιαπωνία νοικιάζει ένα συγκεκριμένο δωμάτιο έναντι μόλις ενός δολαρίου…
one-dollar-hotel

Όλα ξεκίνησαν πριν λίγο καιρό όταν ο 27χρονος Tetsuya Inoue ανέλαβε τη διοίκηση του ξενοδοχείου Asahi Ryokan από τη γιαγιά του. Τότε αναζήτησε τρόπους ώστε να καταστήσει βιώσιμο το όλο εγχείρημα.
Ενθυμούμενος έναν YouTuber από τη Βρετανία, που μετέδιδε πολλές φορές livestreaming από την διαμονή του, σκέφτηκε να αξιοποιήσει το διαδίκτυο στην προσέλκυση νέων πελατών. Κατέληξε λοιπόν να χρεώνει ένα μόνο δωμάτιο, το δωμάτιο με το νούμερο 8, έναντι μόλις ενός δολαρίου το βράδυ, με την προϋπόθεση ο πελάτης να συναινέσει πως η διαμονή του θα μεταδίδεται ζωντανά στο YouTube, στο κανάλι του One Dollar Hotel.
Ωστόσο ο νεαρός ιδιοκτήτης σπεύδει να ενημερώσει ότι δεν περιλαμβάνεται ηχογράφηση, με αποτέλεσμα να μην καταγράφονται οι συνομιλίες του πελάτη όταν μιλάει στο τηλέφωνο, και ότι στο μπάνιο δεν υπάρχει κάμερα. Επίσης, ο επισκέπτης μπορεί, αν το επιθυμεί, να σβήσει το βράδυ όλα τα φώτα.
Από την άλλη, απαγορεύονται οι άσεμνες πράξεις, οι περιπτύξεις και η επίδειξη προσωπικών εγγράφων, όπως διαβατήρια ή κάρτες.
Σύμφωνα με τον Tetsuya Inoue «οι νέοι δεν ενδιαφέρονται και τόσο πολύ για την ιδιωτικότητα και δεν βρίσκουν παράλογο να βρίσκονται στο μάτι του ‘Μεγάλου Αδερφού’ για μία μόνο ημέρα». 
Συν τοις άλλοις, για να αντισταθμίσει την απώλεια από την τόσο φθηνή ενοικίαση (loss leader, στη γλώσσα του μάρκετινγκ), πέρα από τη δημοσιότητα που θα αποκτήσει (buzz marketing), έχει ως στόχο να φθάσει τους 4.000 συνδρομητές στο YouTube οπότε και θα φιλοξενεί διαφημίσεις, εξασφαλίζοντας επιπλέον εισόδημα.
Για τις ημέρες πάντως, που δεν θα διαμένει κάποιος ένοικος στο περίφημο «δωμάτιο 8», ο ιδιοκτήτης, [ροκειμένου να μην απογοητεύσει το φιλοθεάμων κοινό του, θα κάνει livestreaming τον εαυτό του που εργάζεται στην ρεσεψιόν…