Οταν η αρνητική κριτική μετατρέπεται σε προωθητικό εργαλείο...

Στα σεμινάρια διαχείρισης παραπόνων και κριτικών, εκπλήσσονται όταν τους ενθυμίζω ότι μία κακή κριτική μπορεί να αξιοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αξιοποιούν προς όφελός τους τις αρνητικές κριτικές.
H ''μόδα'', μάλιστα, ξεκίνησε το 2017 όταν μία σεφ στην Ιρλανδία έβγαλε έξω από το εστιατόριο της μία ευφάνταστη πινακίδα που ανέγραφε "Come in and try the worst salad one woman on TripAdvisor ever had in her life" (ελάτε για να δοκιμάσετε την χειρότερη σαλάτα που δοκίμασε ποτέ μια γυναίκα στο TripAdvisor).
efantasti-pinakida
Οπως αναμενόταν, στην εποχή των social media, η συγκεκριμένη πινακίδα έγινε viral, με την σεφ και ιδιοκτήτρια του εστιατορίου να αποθεώνεται από τα Μέσα και τους χρήστες του διαδικτύου. Η εν λόγω πρακτική εξακολουθεί και αντιγράφεται, με μικρές μόνο παραλλαγές, μέχρι τις μέρες μας, λειτουργώντας ως διαφημιστικό μέσο, με το μόνο που διαφοροποιείται να είναι το είδος του προϊόντος - άλλες φορές είναι καφές, σαλάτα, κέικ κ.λπ.
Πιο πρόσφατα, η Βιέννη αλλά και ένας χιονοδρομικός προορισμός έπραξαν ακριβώς το ίδιο, δημιουργώντας καμπάνιες που άφησαν εποχή.
Ηθικό δίδαγμα: Μην φοβάστε τις αρνητικές κριτικές, ιδιαίτερα όταν είναι υπερβολικές. Μπορεί εντέλει να βγείτε κερδισμένοι...
Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia