Σε μια εποχή όπου δεκάδες χιλιάδες εργαζομένων χάνει κάθε μέρα τη δουλειά του, η Porsche έκανε ένα δώρο στους «τυχερούς» (δεδομένου ότι εξακολουθούν να εργάζονται) εργαζομένους της, χορηγώντας τους μπόνους ύψους 9.000 ευρώ - το 2019 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία (ιδιαίτερα στην Αμερική οι πωλήσεις της ξεπέρασαν κάθε προσδοκία).
Αρκετά γενναιόδωρη πρωτοβουλία για μία εταιρεία που, λόγω της πανδημίας, έχει κλείσει τα κύρια της εργοστάσια. Ωστόσο, αυτό το δώρο συνοδευόταν από έναν προαιρετικό όρο: το ποσό αυτό να διατεθεί σε φιλανθρωπικές οργανώσεις – η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει το 'Porsche Aid' πρόγραμμα, με όλα τα υψηλόβαθμα στελέχη της να συνδράμουν στο έργο αυτό.
Με τον τρόπο αυτό, η Porsche προσπαθεί, σε μια δύσκολη συγκυρία, να μην βγει και να πανηγυρίσει για τις πωλήσεις της που υπερέβησαν τους στόχους, αλλά, για λόγους που άπτονται των δημοσίων σχέσεων, να δείξει ότι συμπάσχει και ότι αναλαμβάνει φιλανθρωπική δράση.