Έρευνα που διενεργήθηκε το 2017 σε περίπου 300 πολυτελή ξενοδοχεία σε Αμερική, Αυστραλία και Ασία, σε μεγάλες πόλεις και δημοφιλείς προορισμούς, κατέδειξε τις πέντε εμπειρίες τις οποίες οι επισκέπτες ενός ξενοδοχείου διαμοιράζονται πιο εύκολα στα social media, σε Facebook, Instagram και Twitter
Οι αναρτήσεις που έγιναν, σε διάστημα δύο μηνών, αφορούσαν τους εξής τομείς:
Εστιατόριο/γεύματα 11.700 αναρτήσεις
Ποτά/μπαρ 6.400 αναρτήσεις
Θέα από το δωμάτιο του ξενοδοχείου 4.000 αναρτήσεις
Κατάσταση δωματίου/χαρακτηριστικά κλειδιού δωματίου 3.000 αναρτήσεις
Πισίνα/κολύμπι 2.800 αναρτήσεις
Προκαλεί έκπληξη ότι οι αναφορές για το προσωπικό ήταν σχετικά περιορισμένες, με μόλις 800 αναρτήσεις - το δε γυμναστήριο δεν ξεπερνά τις 300 αναρτήσεις.