«Τα πάντα ρει». Τάδε έφη Ηράκλειτος ο Εφέσιος, καταδεικνύοντας ότι διαχρονικά η μόνη σταθερή μεταβλητή είναι η αλλαγή. Από τότε μπορεί να κύλισαν 2.500 χρόνια, ωστόσο τα λόγια του αρχαίου φιλόσοφου εξακολουθούν πάντα, ιδιαίτερα στον επιχειρηματικό στίβο, να παραμένουν επίκαιρα. 
Ζούμε σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, που θέτει ευκαιρίες και απειλές, στο οποίο η κάθε επιχείρηση οφείλει να προσαρμοστεί αν επιθυμεί να επιβιώσει και να παραμείνει ανταγωνιστική. Αλλιώς, θα ξεπεραστεί από τις εξελίξεις και θα περάσει στο παρασκήνιο, όπως έχει συμβεί κατά κόρον με αμέτρητες επιχειρήσεις που άλλοτε ήταν επιτυχημένες.
Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, oι αλλαγές που έχει επιφέρει το διαδίκτυο και η ταχύτατη ανάπτυξη της τεχνολογίας (π.χ. smartphones, drones) μπορούν να χαρακτηριστούν ως κοσμογονικές. Ας σκεφτούμε μόνο για λίγο πώς κλείναμε διακοπές πριν από 15 χρόνια και πώς σήμερα, με τους εν δυνάμει επισκέπτες να είναι «συνδεδεμένοι» αναζητώντας πληροφορίες και ρυθμίζοντας τις περισσότερες λεπτομέρειες του ταξιδιού τους μέσα από το διαδίκτυο.
Από όλη αυτή την νέα κατάσταση, όπως είδαμε, δεν θα μπορούσε να απέχει η τουριστική βιομηχανία (εστιατόρια, ξενοδοχεία, κάθε λογής καταλύματα, μουσεία, αεροπορικές εταιρείες, τουριστικά γραφεία κ.λπ.), η οποία στο πρόσωπο του διαδικτύου, των αμέτρητων εφαρμογών, των social media και της σχεδόν καθολικής διείσδυσης των κινητών τηλεφώνων, έχει βρει έναν πολύτιμο σύμμαχο στην προσπάθειά της να επιτύχει τους στόχους της.
Σήμερα απαιτούνται βασικές γνώσεις e-tourism προκειμένου μία τουριστική μονάδα να βρεθεί εκεί που βρίσκεται το κοινό της, στο διαδίκτυο δηλαδή. Γνώσεις σχετικά με: το σχεδιασμό ιστοσελίδας, την παρουσία και την αξιοποίηση των online travel agents (π.χ. TripAdvisor, Booking), το search engine optimization (SEO Marketing), την ανάρτηση πολύτιμου περιεχομένου, τα δωρεάν εργαλεία που παρέχει η Google και όχι μόνο, τις online διαφημιστικές καμπάνιες, τη σημασία και την ορθή διαχείριση των κριτικών, το e-mail και το influencer marketing, καθώς και την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media marketing).
Αυτή τη νέα πραγματικότητα στο χώρο του τουρισμού, πραγματεύεται ή 2η και βελτιωμένη έκδοση του βιβλίου E-Tourism, επιχειρώντας αφενός να καταδείξει, μέσα από απλή γλώσσα και πληθώρα παραδειγμάτων, τα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί, αφετέρου να καλύψει ένα τεράστιο συγγραφικό κενό που υπάρχει στην αγορά. 
Πρόκειται για ένα πολύτιμο εργαλείο για ιδιοκτήτες και στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και φοιτητές τουριστικών σχολών.