Η θρυλική κολόνια Μυρτώ, από τις πιο χαρακτηριστικές μυρωδιές των παιδικών μας χρόνων, έχει γίνει ανάρπαστη, σύμφωνα με τον insider, τις τελευταίες μέρες, από αρκετά super markets.
Η εν λόγω κολόνια, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1959 σε συσκευασία των 200ml, με άρωμα λεβάντας ή λεμόνι, και ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής τη δεκαετία του ’80 (ήταν το απαραίτητο αξεσουάρ στα κουρεία της εποχής), έχει κατά 70% περιεκτικότητα σε αλκοόλ. 
Ως εκ τούτου, αρκετοί καταναλωτές τη χρησιμοποιούν ως αντισηπτικό.