Αριστες πρακτικές εξυπηρέτησης - Virgin


Η εταιρεία του Richard Branson, η Virgin, ήθελε να διαμηνύσει στους επιβάτες της ότι, σε αντίθεση με άλλες αεροπορικές εταιρείες, αυτή δεν κακομεταχειρίζεται τις αποσκευές τους.
Τι έκανε λοιπόν; Στο carousel των αποσκευών μαζί με τις αποσκευές εμφανίστηκαν και μερικές καρτέλες αυγών.
Κανένα αυγό δεν είχε σπάσει, με την κάθε συσκευασία να αναγράφει: «Handled by Virgin Atlantic». Με αυτό τον οικονομικό τρόπο, που αναμφίβολα, λόγω της ιδιαιτερότητάς του, τράβηξε την προσοχή των επιβατών (οι οποίοι σχεδόν πάντα τη στιγμή εκείνη έχουν ένα άγχος για την κατάσταση στην οποία θα παραλάβουν τις αποσκευές τους), ο Richard Branson κατάφερε να περάσει το κατάλληλο μήνυμα, την κατάλληλη στιγμή, στο κατάλληλο κοινό.
Ιδιοφυές…

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia