Στις 1 Δεκεμβρίου 2015, κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Toyota, η Lexus, η Nissan, η Kia και η Fiat πλήρωσαν η κάθε μία από 4,5 εκατ. δολάρια για να διαφημιστούν, σε μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων, στο Super Bowl, στο κορυφαίο διαφημιστικό γεγονός της χρονιάς. Ωστόσο, αυτή που έκλεψε την παράσταση ήταν η Volvo, ξοδεύοντας μόλις το 1/15ο από αυτά που ξόδεψαν οι άλλες εταιρείες.
Η ιδέα της ήταν απλή αλλά ιδιοφυής. Κάθε φορά που έπαιζε διαφήμιση αυτοκινήτου, κατά τη διάρκεια του Super Bowl, κάποιος θα μπορούσε να κερδίσει ένα Volvo XC 60. Χρησιμοποιώντας το hashtag #VolvoContest, ο χρήστης θα έκανε μια ανάρτηση στο Twitter όπου θα έλεγε γιατί κάποιο αγαπημένο του πρόσωπο θα έπρεπε να κερδίσει το αυτοκίνητο.
Η κίνηση της Volvo κατάφερε να στρέψει όλα τα βλέμματα στο Twitter κάθε φορά που έτρεχε ανταγωνιστική διαφήμιση, όπου βέβαια όλη η κουβέντα ήταν σχετικά με την σουηδική εταιρεία. Δεν είναι τυχαίο ότι 55.000 άτομα χρησιμοποίησαν το hashtag #VolvoContest, με την εν λόγω μάρκα να αυξάνει τις πωλήσεις της, τον επόμενο μήνα, κατά 70%.
Βέβαια, η Volvo είχε προετοιμάσει κατάλληλα το έδαφος, καθώς δύο μέρες πριν την μεγάλη αθλητική εκδήλωση είχε δωρίσει ένα μοντέλο στο δημοφιλές σόου «Jimmy Kimmel Live», όπου φυσικά, ως ανταπόδοση, έγινε αναφορά για τον διαγωνισμό που θα έτρεχε. Ευφυέστατη ήταν και η κίνησή της να τρέξει τον διαγωνισμό μόνο στο Twitter, που γενικώς προσφέρεται για τέτοιου είδους προωθητικές ενέργειες.
Φυσικά, όλα τα λεφτά ήταν η ιδιοφυής κίνησή της να στοχεύσει στις ανταγωνιστικές διαφημίσεις, καταφέρνοντας κάθε 30 δευτερόλεπτα, όπως διαφαίνεται και στην εικόνα, να μεταφέρει όλη τη «δραστηριότητα» στο Twitter