Φαίνεται ότι η
Ryanair
έχει πολύ ακόμα δρόμο να
διανύσει ώστε να παρέχει μία «τίμια» εξυπηρέτηση στο επιβατικό κοινό (αν και
θεωρείται άκρως επιτυχημένη αεροπορική εταιρεία).
Η ιρλανδική low cost αεροπορική εταιρεία ψηφίστηκε, σύμφωνα
με πρόσφατη έρευνα στη Βρετανία (ερωτήθηκαν 7.900 άτομα), για έκτη συνεχή
χρονιά ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία.

Στην ερώτηση
μάλιστα αν υπάρχει αεροπορική εταιρεία με την οποία δεν θα ταξίδευαν ποτέ, το
70% των ερωτηθέντων ψήφισε «Ryanair».
Τα αποτελέσματα
της έρευνας κρίνονται απολύτως φυσιολογικά, αν αναλογιστεί κανείς ότι τα
τελευταία δυο χρόνια, η Ryanair έχει ακυρώσει χιλιάδες πτήσεις, και έχει «καταστρέψει»
τις διακοπές πολλών επιβατών, συχνά αποφεύγοντας να πληρώσει αποζημιώσεις. Σαν να μην έφθαναν αυτά, τον τελευταίο καιρό
έχει δεχθεί κριτική για την αλλαγή της πολιτικής χειραποσκευών.
Σε απάντησή
της, η ιρλανδική εταιρεία αρνήθηκε ότι αντιμετώπιζε προβλήματα τις ημέρες απεργιών,
υποστηρίζοντας ότι το 90% των προγραμματισμένων πτήσεων πραγματοποιήθηκε κατά
τη διάρκεια αυτών των ημερών. Επιπλέον, εκπρόσωποι της εταιρείας δηλώνουν ότι η
εταιρεία «προσφέρει κορυφαία (!) εξυπηρέτηση πελατών».

Βέβαια, για να
κάνουμε το συνήγορο του διαβόλου, η Ryanair ποτέ δεν φημιζόταν για την καλή
εξυπηρέτηση που παρέχει. Πέτυχε λόγω των εξαιρετικά χαμηλών ναύλων της, που
αποτελούν δέλεαρ για μια μεγάλη, όπως φαίνεται, μερίδα του επιβατικού κοινού,
που δεν επιθυμεί φρου φρου και αρώματα. Αν προσέφερε καλύτερη εξυπηρέτηση, θα χρειαζόταν προφανώς να ανεβάσει τις τιμές, με αποτέλεσμα να μειωθούν οι πληρότητες των αεροσκαφών της.