Σε πολλά γιαπωνέζικα
πολυκαταστήματα που απευθύνονται σε εύπορη πελατεία, το προσωπικό προσφέρεται να τοποθετήσει ένα πλαστικό κάλυμμα,
σε περίπτωση βροχής, στην τσάντα με τα δώρα που μόλις αγόρασε ο πελάτης.
Πώς όμως το προσωπικό που εργάζεται μέσα στο κτίριο και δεν έχει παράθυρα κοντά του, μπορεί να αντιληφθεί αν βρέχει; Απλή διαίσθηση ή ένα επιχειρηματικό τρικ;
Πώς όμως το προσωπικό που εργάζεται μέσα στο κτίριο και δεν έχει παράθυρα κοντά του, μπορεί να αντιληφθεί αν βρέχει; Απλή διαίσθηση ή ένα επιχειρηματικό τρικ;
Προφανώς το δεύτερο. Οι υπάλληλοι γνωρίζουν κάθε φορά
που βρέχει από τη μουσική που παίζει μέσα στο κατάστημα…
Με άλλα λόγια, όταν
παίζουν τραγούδια που σχετίζονται με τη βροχή, όπως το ‘’I am singing in the rain’’, τότε όλοι οι υπάλληλοι,
που δύναται να μην έχουν εικόνα για το αν βρέχει ή όχι, ρωτούν ευγενικά τους ανυποψίαστους πελάτες που βρίσκονται στο ταμείο «αν επιθυμούν να τους τοποθετήσουν ένα πλαστικό κάλυμμα πάνω στην
τσάντα».