5 marketing tips για μικρά ξενοδοχεία και εστιατόρια


Συχνά αναρωτιόμαστε πώς το ανταγωνιστικό ξενοδοχείο ή εστιατόριο έχει περισσότερες κρατήσεις, όταν την ίδια στιγμή αποδεδειγμένα υστερεί, συγκριτικά με μας, σε θέματα ποιότητας ή value for money. Η απάντηση δύναται να είναι πολύ απλή. Στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου ο ανταγωνιστής είναι ένα μόλις κλικ μακριά ή ένα στενό πιο κάτω, δεν αρκεί να είσαι καλός, αλλά πρέπει να είσαι ιδιοφυΐα στο μάρκετινγκ.

Και όπως θα δούμε μέσα από μια σειρά άρθρων, το μάρκετινγκ δεν είναι πυρηνική φυσική. Είναι μία επιστήμη, μία φιλοσοφία που μπορεί να υλοποιηθεί ακόμα και από μικρομεσαίες επιχειρήσεις με εξαίρετα μάλιστα αποτελέσματα. Ας ξεκινήσουμε με πέντε απλές πρακτικές, πέντε marketing tips που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε από το πλήθος:

1.Εγκαινιάστε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης

Τα προγράμματα επιβράβευσης ή συχνότητας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρακινήσετε τους ήδη υπάρχοντες πελάτες να σας επισκεφθούν ξανά. Ο επισκέπτης απλώς συγκεντρώνει πόντους, τους οποίους αργότερα μπορεί να εξαργυρώσει. Σύμφωνα με έρευνες, μέσα από αυτά οι επισκέπτες επιστρέφουν δύο φορές πιο συχνά.

2.Ταξιδέψτε τους εν δυνάμει πελάτες σας μέσα από μια εικονική περιήγηση

Επενδύστε στο βίντεο και δη την τεχνολογία. Μην παραμελείτε τη δύναμη του οπτικού νεύρου. Δώστε στους χρήστες του διαδικτύου μια ζωντανή εικόνα, μια εικονική περιήγηση του ξενοδοχείου ή και του δωματίου (ή της παρασκευής ενός πιάτου), προκειμένου να ξέρουν τι να περιμένουν και για να μην έχουν δυσάρεστες εκπλήξεις.

3.Επενδύστε στο Content Marketing

Ανεβάστε πολύτιμο περιεχόμενο το οποίο θα βοηθήσει τον ενδιαφερόμενο να διαμορφώσει μια ξεκάθαρη εικόνα για την επιχείρηση και εν γένει τον προορισμό. Π.χ. απαντήστε μέσα από την ιστοσελίδα σας σε συνήθεις ερωτήσεις που μπορεί να έχει κάποιος, δώστε συμβουλές τι να κάνει, πού να πάει, τι να φορέσει κ.λπ.

4.Βελτιώστε την κατάταξή σας στο TripAdvisor

Παρά τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας, για πολλούς το TripAdvisor είναι το «ευαγγέλιο» του κλάδου. Ένα συντριπτικά μεγάλο ποσοστό των ταξιδιωτών (στην Αμερική ξεπερνά το 60%) επισκέπτεται το εν λόγω site πριν κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο ή εστιατόριο. Τουτέστιν, όσο πιο ψηλά (σε αστέρια και κατάταξη), τόσο περισσότερες κρατήσεις.

5.Ζητήστε από τους επισκέπτες να γράψουν κριτική στο TripAdvisor

Αυτό που χρειάζεστε είναι πολλές και θετικές κριτικές, οπότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τις ζητήσετε. Κάντε το με τακτ, ιδιαίτερα όταν οι επισκέπτες σας δηλώνουν ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες σας. Μπορείτε, επίσης, να αποστείλετε e-mail, να αξιοποιήσετε το εργαλείο Review Express ή να τοποθετήσετε σχετικό widget στην ιστοσελίδα σας.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia