Πλαίσιο. Ζήτησαν 700 ευρώ για μια απλή επιδιόρθωση...

Λάτρης του Πλαισίου δεν ήμουν ποτέ. Ισως να έφταιγε το γεγονός ότι επέλεξαν ένα «επικοινωνιακό» όνομα σαν το Turbo X για να βαφτίσουν τη δική τους σειρά (ως μαρκετίστα, μου φάνηκε πολύ «στημένο» και με μετέφερε πίσω στη δεκαετία του 90, όταν οι πλοιοκτήτες πρόσθεσαν έτσι απλά έναν όρο, το Express, στα πλοία τους για να υποδηλώσουν ότι είναι γρήγορα) ή για τις καταγγελίες των ίδιων του των υπαλλήλων για τις άσχημες ως ανυπόφορες εργασιακές συνθήκες που επικρατούν ή, τέλος, για τα αμέτρητα παράπονα-καταγγελίες για το service στο διαδίκτυο.
Όμως η καταγγελία ενός στενού συγγενικού μου προσώπου, την οποία παραθέτω αυτούσια, όπως την ανέβασε στον λογαριασμό του, με ξεπερνάει…

«Σήμερα στο γραφείο, είχαμε την ατυχία να χαλάσει ο κεντρικός υπολογιστής που λειτουργεί ως server.
Καθώς μας είχαν "κοπεί τα χέρια" από το πρωί, και μην έχοντας το περιθώριο να περιμένω τον τεχνικό μας, πήγαμε το μηχάνημα στο ΠΛΑΙΣΙΟ Μεταμόρφωσης, με υποψία για βλάβη στο τροφοδοτικό, για έλεγχο και επισκευή.
Σε λίγη ώρα με πήραν πίσω να με ενημερώσουν ότι έχει χαλάσει η μητρική κάρτα, και ότι θέλουν άλλαγμα τόσο αυτή όσο και ό,τι κουμπώνει πάνω σε αυτή.
Ζήτησα κόστος, και χρόνο - φυσικά.
Έλαβα λοιπόν την προσφορά αυτή για 700+ € (στην προσφορά δεν περιλαμβάνονται εργατικά)!
Φυσικά δεν άφησα το μηχάνημα, αλλά το πήγα στον τεχνικό μας να το δει και πιθανώς να το επισκευάσει με μικρότερο κόστος.
Με τεράστια έκπληξη, διαπιστώσαμε και οι δύο, όχι μόνο ότι δεν είχε πρόβλημα η μητρική, αλλά ότι δεν χρειάστηκε να αλλάξουμε ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ εξάρτημα. Με κάποιες αλλαγές στα "τζαμπεράκια" και μια ρύθμιση στο BIOS o υπολογιστής λειτουργούσε ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ με ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ.

Το ΠΛΑΙΣΙΟ ήθελε να μας χρεώσει 700€ για κάτι που δεν ήθελε ΚΑΝ επιδιόρθωση ή ανταλλακτικά!!

Μετά βίας κρατιέμαι να μην καταγγείλω επίσημα το περιστατικό, κι αν δεν βαριόμουν την γραφειοκρατία, θα το έκανα με ευχαρίστηση.
Αυτό είναι και η σταγόνα (και τι σταγόνα.... αξίας 700€!!) που ξεχείλησε το ποτήρι.
Για ΚΑΘΕ μας αγορά στο εξής και εφόσον έχουμε την δυνατότητα θα επιλέγουμε άλλο κατάστημα τόσο για αναλώσιμα, όσο φυσικά και για οτιδήποτε άλλο.
Έτσι και αλλιώς ποτέ δεν ήμασταν ευχαριστημένοι από τα αναλώσιμα, πολύ περισσότερο δε από κάτι TURBO-X της συμφοράς.
Τώρα είμαστε κι εξοργισμένοι. Αίσχος...»

Δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν:
Πρώτον, αυτή είναι η επίσημη γραμμή της εταιρείας (ως γνωστόν, μεγάλο μέρος της κερδοφορίας αυτών των εταιρειών προέρχεται από το σέρβις-επιδιορθώσεις).
Δεύτερον, ο υπάλληλος ήταν άσχετος και επέλεξε την εύκολη λύση της αντικατάστασης-επιδιόρθωσης σχεδόν όλων των εξαρτημάτων.
Ότι και να ισχύει από τα δύο, είναι κατακριτέο και απαράδεκτο. Είναι ο ορισμός της εξαπάτησης του καταναλωτή.

Προέτρεψα, μάλιστα, τον ξάδερφό μου να παραπονεθεί στον εταιρικό λογαριασμό στο Facebook, αλλά αργότερα διαπίστωσα ότι το Plaisio δεν έχει ενεργοποιήσει τη λειτουργία με τις κριτικές (γιατί άραγε;)…
Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia