Το 1879 ο Ζόζεφ Λάουρενς παρασκεύασε ένα αντιβακτηριακό διάλυμα, το οποίο ονόμασε Listerine, για να τιμήσει τον πρωτοπόρο χειρούργο Ζόζεφ Λίστερ, που διέβλεψε ότι μέσα στα χειρουργεία οι περισσότερες μολύνσεις προέρχονταν από μικροοργανισμούς.

Εκτοτε το Listerine θα κατάφερνε πάντα να επανεφεύρει τον εαυτό του, άλλοτε προωθούμενο ως φάρμακο για τη γρίπη, το κρύωμα, τον πονόλαιμο και την γονόρροια, άλλοτε ως δυναμωτικό της τρίχας της κεφαλής και άλλοτε ως... καθαριστικό πατωμάτων.

Τη δεκαετία του '20 η εταιρεία που παρασκεύαζε το Listerine αναζήτησε ένα κενό στην αγορά, κάτι που δεν θα είχε μεγάλο ανταγωνισμό (ήδη τα χρόνια εκείνα υπήρχαν φάρμακα σχεδόν για οποιαδήποτε ασθένεια) και δεν θα υπόκεινται σε περιορισμούς από το κράτος, το οποίο αμφέβαλλε για το ορθό των ισχυρισμών του.

Τότε λοιπόν "ανακαλύφθηκε" μία νέα ασθένεια, το ''cronic halitosis" (δυσοσμία στην αναπνοή). Με μία έξυπνη διαφημιστική καμπάνια το στοματικό διάλυμα Listerine απογειώθηκε, με τις πωλήσεις του να φθάνουν σε επίπεδα-ρεκόρ - 8 εκατ. δολάρια μέσα σε επτά χρόνια. Αρκετά καλά για ένα προϊόν που μέχρι πριν λίγα χρόνια προωθείτο ως διάλυμα για τον καθαρισμό πατωμάτων...