Το λανσάρισμα των Camel, του πρώτου μοντέρνου τσιγάρου, το 1913, έγινε με μία viral καμπάνια, την πρώτη στην ιστορία της διαφήμισης, που είχε στόχο να τραβήξει την προσοχή και να εξάψει τη φαντασία του κοινού.

Εκ του αποτελέσματος, η εν λόγω καμπάνια κρίθηκε άκρως επιτυχημένη καθώς μέσα σε τέσσερα μόλις χρόνια τα Camel θα κυριαρχούσαν στην αγορά.

Τι το ξεχωριστό είχε η καμπάνια; Τα πρώτα διαφημιστικά, με τίτλο «Ερχονται οι καμήλες», απέπνεαν ένα μυστήριο καθώς δεν υπήρχε καμία αναφορά σε κάποιο προϊόν, ούτε αποκαλυπτόταν το όνομα του διαφημιζόμενου (teaser, στη γλώσσα των διαφημιστών).

Η πρώτη διαφήμιση με τον τίτλο Camel έδειχνε μία καμήλα, η δεύτερη (μία μέρα μετά) ανέγραφε απλώς «Ερχονται οι καμήλες», ενώ η τρίτη διέγειρε ακόμη περισσότερο την περιέργεια με τον τίτλο «Θα υπάρξουν περισσότερες καμήλες στην πόλη από ότι στην Ασία και Αφρική μαζί». Την τέταρτη μέρα έγινε η αποκάλυψη, καθώς τα Camel ήταν τσιγάρα.

Η πρώτη viral (και teaser) καμπάνια ήταν τόσο επιτυχημένη, που τα Camel κατάφεραν σε σύντομο χρονικό διάστημα να ξεπεράσουν σε πωλήσεις άλλες ιστορικές μάρκες.
Τα χρόνια που ακολούθησαν οι διαφημίσεις τσιγάρων έγιναν ακόμα πιο ευρηματικές, και συνάμα αμφιλεγόμενες, χρησιμοποιώντας σλόγκαν όπως «Οι περισσότεροι γιατροί καπνίζουν Camel και όχι κάποια άλλη μάρκα», «Τσιγάρα, η απόλυτη θεραπεία για το άσθμα», ενώ η δωρεάν διανομή τους στους στρατιώτες κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, θα άνοιγε την πόρτα για την ευρύτερη διάδοσή τους στο τότε καταναλωτικό κοινό.