Στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Σαντορίνη βρίσκεται αυτές τις μέρες ο δημοφιλής αστέρας του ΝΒΑ Γιάννης Αντετοκούνμπο, καθώς θα πρωταγωνιστήσει στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Aegean Airlines (τα γυρίσματα θα γίνουν σε διάφορους προορισμούς), η οποία θα βγει στον αέρα τις επόμενες μέρες.

O Greek Freak, όπως είναι το παρατσούκλι του, αποτελεί μία ιδιαίτερα αναγνωρίσιμη ανά τον κόσμο προσωπικότητα, κοινώς είναι ένας influencer, ένα άτομο που έχει το δικό του κοινό. Δεν είναι τυχαίο ότι ο λογαριασμός του στο Facebook μετράει 607.000 ακόλουθους, ενώ η πρόσφατη ανάρτηση που έκανε από την Σαντορίνη άρεσε σε 17.000 και συγκέντρωσε μέχρι στιγμής 115 σχόλια από όλο τον κόσμο.

Ως εκ τούτου, δεν προκαλεί καμία έκπληξη που η Aegean έσπευσε να «κλειδώσει» τον Ελληνα αστέρα του μπάσκετ, ο οποίος συν τοις άλλοις δεν παύει, όπου σταθεί και όπου βρεθεί, να προβάλλει ανιδιοτελώς τη γενέτειρά του. Και αυτό ακριβώς είναι που αναζητούν τα στελέχη του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων σήμερα όταν χαράσσουν την επικοινωνιακή τους στρατηγική: ένα επώνυμο πρόσωπο που αφενός θα προβάλλει το όνομα της εταιρείας (εν προκειμένω, η προβολή αυτή θα ξεπεράσει τα σύνορα της χώρας), αφετέρου θα διακατέχεται από τις ίδιες αξίες και ιδανικά – ο Giannis θα προβάλει με θέρμη, κυρίως μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την Aegean και δη την Ελλάδα.

Τώρα, αν αναρωτηθείτε γιατί εκεί, στο υπουργείο Τουρισμού, δεν έγινε όλο αυτόν τον καιρό καμία προσπάθεια προσέγγισης του Giannis, φοβάμαι ότι δεν μπορώ να σας απαντήσω. Την ίδια απορία έχω και εγώ. Αν κάποιος ξέρει, ας μου το πει...