Στο διαφημιστικό διάρκειας 90
δευτερολέπτων της McDonald’s ένας
νεαρός προσπαθεί να μάθει πληροφορίες για τον πατέρα του, που δεν γνώρισε ποτέ.

Το εν λόγω διαφημιστικό προκάλεσε
την οργή μερίδας καταναλωτών, η οποία καυτηρίασε την επιλογή μιας αλυσίδας
fast food να
εκμεταλλευτεί εμπορικά τη θλίψη και τον πόνο παιδιών που έχασαν τον πατέρα τους.
Αρκετές από τις κριτικές ανέφεραν την ανάκληση δυσάρεστων στιγμών σχετικά με
την απώλεια της πατρικής φιγούρας.
Μπροστά σε αυτή την κατακραυγή, η
McDonald’s ζήτησε
συγγνώμη και απέσυρε την αμφιλεγόμενη διαφήμιση.
Δείτε το βίντεο εδώ