Το sequel (συνέχεια) είναι μία έννοια που συναντάμε συχνά σε ταινίες, σπάνια σε διαφημίσεις. Ωστόσο, η εξαίρεση τείνει να επιβεβαιώνει τον κανόνα.

Εξαίρεση λοιπόν αποτελεί και η νέα διαφήμιση της Brussels Airlines που έχει το ίδιο concept με την επιτυχημένη διαφήμιση που προβλήθηκε προ 15ετίας.

Τότε ήταν το Its a boy. Σήμερα είναι το Going the extra s(mile) for you since 15 years. Στο νέο διαφημιστικό μήνυμα πρωταγωνιστεί πάλι ο Mr. Smith, αυτή τη φορά μαζί με το γιο του.

Αξίζει να αναφερθεί ότι και στις δύο διαφημίσεις, παρόλο που μεσολάβησαν 15 χρόνια, παίζουν τα ίδια πρόσωπα.

Δείτε τη διαφήμιση εδώ