Το Facebook, σε μια προσπάθεια να «χτυπήσει» το Foursquare, αποφάσισε να επενδύσει στον τουρισμό εγκαινιάζοντας τη λειτουργία City Guides (οδηγός πόλεων). Οι ενδιαφερόμενοι, μεταβαίνοντας στην επιλογή «more» (περισσότερα) στο menu θα μπορούν να βλέπουν πλέον μία λίστα με πόλεις που έχουν επισκεφτεί οι φίλοι τους, με προτάσεις και δραστηριότητες σε κάθε τοποθεσία.

Aν ο χρήστης κάνει κλικ σε κάποια από αυτές τις πόλεις, θα εμφανιστούν τα «στρογγυλά προσωπάκια» των φίλων του, που την έχουν επισκεφθεί – οι πληροφορίες αυτές προέρχονται από τα check-in και τις αναρτήσεις που έχουν κάνει (η αλήθεια είναι ότι μέχρι σήμερα το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης δεν είχε αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό αυτά τα δεδομένα).

Αν επιλέξει, τώρα, να κάνει κλικ σε κάποιον φίλο του, θα ξεδιπλωθούν μπροστά του τα μέρη που αυτός έχει επισκεφθεί (π.χ. εστιατόρια, ξενοδοχεία, καταστήματα με σουβενίρ), μέσα στην πόλη. Μπορεί, επίσης, και να αποθηκεύσει τις πληροφορίες που του φαίνονται χρήσιμες σε ειδικό σημείο στην κορυφή της σελίδας της κάθε πόλης.

Η εν λόγω λειτουργία είναι χρήσιμη όχι μόνο όταν κάποιος έχει αρκετούς πολυταξιδεμένους φίλους, αλλά και επειδή σε κάθε οδηγό πόλης υπάρχει μία λίστα με τα «μέρη που επισκέπτονται οι ντόπιοι» (Places the Locals Go). Αξιοποιώντας τις τεχνολογικές καινοτομίες, το Facebook θα προσφέρει μία περίληψη για το τι λένε οι ντόπιοι για κάθε τοποθεσία-επιχείρηση (π.χ. για ένα εστιατόριο θα μπορούσε να είναι «το συνιστούν ανεπιφύλακτα για τα σουτζουκάκια του και την άψογη εξυπηρέτηση).

Επιπρόσθετα, η City Guides, η οποία προς το παρόν είναι διαθέσιμη μόνο για μεγάλες πόλεις (π.χ. πρωτεύουσες), θα ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους για τις προσεχείς εκδηλώσεις
που θα λάβουν χώρα, καθώς και για τα πιο δημοφιλή αξιοθέατα της κάθε πόλης.