Για να αντιληφθούμε καλύτερα τη δύναμη και την διαρκώς αυξανόμενη επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ένα πραγματικό case study θα μας διαφωτίσει.

Όταν ο 31χρονος Καναδός, Κόλιν Ρος, επισκέφτηκε για πρώτη φορά το εστιατόριο «Whitbie’s fish and chips» στην πόλη Λέθμπριτζ του Καναδά, εντυπωσιάστηκε από την καθαριότητα και το μενού που ήταν εξαιρετικό. Ωστόσο, προς έκπληξή του, το μαγαζί ήταν άδειο (όπως δήλωσε, «ήμουν μόνο εγώ και ο φιλικός ιδιοκτήτης») και όπως τον πληροφόρησε ο ηλικιωμένος ιδιοκτήτης το μαγαζί υπήρξε για αρκετό καιρό ζημιογόνο.

Εχοντας προϋπηρεσία στο χώρο του μάρκετινγκ, ο Ρος αποφάσισε να κάνει μια καλή πράξη και να βοηθήσει τον ιδιοκτήτη. Κρίνοντας πως αυτό το μενού έπρεπε οπωσδήποτε να διαδοθεί ώστε να το μάθει ο κόσμος, ανέβασε ένα εκθειαστικό post στο Facebook, όπου, αφού εξιστόρησε την ¨περιπέτειά του", προσκάλεσε τους 2.000 φίλους και γνωστούς του να περάσουν από το εστιατόριο και να δοκιμάσουν το εξαιρετικό μενού.

So I lived on the west side for few years now coming up the hill from the driveing range I see fish in chips on the wall and said I never been there so I am a little hung over thinking fish and chips will fix me up I open the door and there is a 70 year old man all by himself in this nice clean establishment so I ask him how's business and he said he can't even pay himself at the end of the day so that really bothered me. Anyone who know me I have a big heart and want people to do well especially a 70 year old man who has put in his time. So I ordered the halibut special for 23$ absolutely amazing that traditional British fish and chips just what I needed. And the owner was a jem real classy stand up guy so I ask everyone in lethbridge to share this and go support this hard working gentleman he deserves it and makes joeys only look like child's play. Thank you lethbridge show this man some support! That's my good deed of the day have a great day! And he's in the parking lot behind the Tim Hortons on university drive going towards the coulies where the black tomatoe use to be.


Το αποτέλεσμα εξέπληξε τους πάντες. Το post κοινοποιήθηκε 8.750 φορές, «ανέβηκε» από ιστοσελίδες 20 τουλάχιστον διαφορετικών χωρών (μέχρι το Πακιστάν και το Βιετνάμ), και το εστιατόριο έφθασε όχι μόνο να γεμίσει (αναγκάζοντας τον έκπληκτο ιδιοκτήτη να επιστρατεύσει για βοήθεια συγγενείς και φίλους), υποδεχόμενο 500 πελάτες την ημέρα, αλλά και να έχει και ουρές αναμονής. Όσον αφορά τον κύριο Ρος, εν μία νυκτί έγινε internet celebrity, ενώ του προσφέρθηκαν δουλειές στον τομέα του μάρκετινγκ και δη του blogging.