Τον τελευταίο καιρό τα McDonalds δεν διάγουν την καλύτερη εποχή τους. Χαρακτηριστικά, ο Νοέμβριος που μας πέρασε ήταν ο χειρότερος των τελευταίων 14 ετών από πλευράς πωλήσεων, καθώς συρρικνώθηκαν κατά 4,6% στις ΗΠΑ και κατά 2,2% σε διεθνές επίπεδο.

Οι εποχές όπου ο αμερικάνικος κολοσσός άνοιγε καταστήματα το ένα μετά το άλλο και απολάμβανε αυξημένες πωλήσεις, φαίνεται ότι έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Στο τελευταίο 14μηνο η εταιρία καταγράφει μηδενική ανάπτυξη, με τη ρίζα του κακού να εντοπίζεται στο πληθωρικό μενού. Τα McDonalds προσφέρουν συνολικά 121 πιάτα, 74% περισσότερα από αυτά που προσέφεραν πριν 10 χρόνια – τα οποία αποδείχθηκε ότι όχι μόνον μπέρδεψαν τους πελάτες, αλλά μοιραία αύξαναν και τον χρόνο παραγγελίας

Συν τοις άλλοις, η εταιρεία δείχνει να μην συμβαδίζει με τις τάσεις της αγοράς, καθότι οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να αναζητούν πιο φρέσκα και υγιεινά υλικά, ακόμη και στα fast-food.

Ως εκ τούτου, από τον Ιανουάριο αποφασίστηκε στα εστιατόρια στις ΗΠΑ να πέσει «ψαλίδι» στους καταλόγους, έτσι ώστε τα McDonalds να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος. Ετοιμάζεται μάλιστα να αναζητήσει νέους, πιο υγιεινούς, τρόπους συντήρησης και μαγειρέματος των υλικών της, εγκαινιάζοντας ήδη καμπάνια ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού στις ΗΠΑ. 
Τέλος, θα προσφέρει την επιλογή «Φτιάξτε τη Γεύση σας», μέσα από μια γκάμα με ψωμάκια, τυριά και toppings, κάτι που θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε 2.000 από τα 14.000 καταστήματα που λειτουργεί στις ΗΠΑ.