Το ταξίδι στη συγγραφή συνεχίζεται.
Ενα βιβλίο, αισίως το 13ο, για τις Δημόσιες Σχέσεις, μία από τις πιο παρεξηγημένες επιστήμες.
Τι ώθησε τις γυναίκες να ξεκινήσουν το κάπνισμα; Πώς προϊόντα όπως το Walkman και τα Windows εισήλθαν στην αγορά και έκαναν θραύση χωρίς να διατεθεί ούτε ένα δολάριο για διαφήμιση; Πώς καθιερώθηκαν τα αυγά και το μπέικον στο αμερικάνικο πρωινό; Πώς το σπανάκι πέρασε εσφαλμένα στη συνείδηση του καταναλωτή ως ένα προϊόν με υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο; Πώς γεννήθηκε το πρώτο αδιάβροχο ρολόι; Γιατί αρκετά ειδύλλια στο χώρο της σόου-μπιζ είναι κάλπικα; Πώς η Coca-Cola επεκτάθηκε στην Ευρώπη;
Τα ερωτήματα είναι πολλά, όμως η απάντηση είναι μόνο μία. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
Αυτή την παρεξηγημένη επιστήμη, καθότι οι περισσότεροι έχουν μία διαστρεβλωμένη αντίληψη για το εν λόγω αντικείμενο, έρχεται να «διαλευκάνει» το βιβλίο, αισίως το 13ο, του Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη από τις Εκδόσεις Σταμούλη.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί πολύτιμο εφόδιο για τον σπουδαστή-φοιτητή, προκειμένου να αποκτήσει μια αποκρυσταλλωμένη εικόνα για τις Δημόσιες Σχέσεις, αλλά και για τον ελεύθερο επαγγελματία και τον ιδιοκτήτη μικρομεσαίας ή μη επιχείρησης, που αναζητά επιπλέον βέλη για τη φαρέτρα του ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικός.
Για περισσότερες πληροφορίες –ευπρόσδεκτα και τα like- επισκεφθείτε τοhttp://www.stamoulis.gr/Δημόσιες-Σχέσεις_p-403786.aspx