Η
πετρελαϊκή κρίση του 1973 οδήγησε στην κατακόρυφη αύξηση της τιμής των πρώτων υλών και δη του πλαστικού, γεγονός
που εξανάγκασε έναν Γερμανό κατασκευαστή παιχνιδιών, τον Χανς Μπεκ, να
περιορίσει τη χρήση του πλαστικού στα παιχνίδια του. Προσανατολίστηκε λοιπόν
στην αναζήτηση ενός παιχνιδιού που θα εξελισσόταν συνεχώς και χάρη στο μικρό
του μέγεθος δεν θα είχε μεγάλο κόστος. Κάπως έτσι λοιπόν γεννήθηκαν τα γνωστά
σε όλους μας, κυρίως της γενιάς των σημερινών 40άρηδων, Playmobil, ένα παιχνίδι που δεν θα έλλειπε
από κανένα παιδικό δωμάτιο.
Ενα προϊόν της κρίσης
Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης
Tags
επιχειρηματικότητα
Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης
Icon Name
O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr
facebook
linkedin
twitter
rss