Πώς να προσελκύσετε επισκέπτες στην off-season

Η αύξηση της πληρότητας κατά τη διάρκεια της off-season παραμένει μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις των ξενοδόχων. Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να χρησιμοποιούν κάθε μέσο, συμπεριλαμβανομένων του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, της πληρωμένης διαφήμισης και του περιεχομένου του site, για την προώθηση των πωλήσεων κατά την off-season. 

Συγκεκριμένα ένα ξενοδοχείο, αφού έχει εντοπίσει τη χρονική περίοδο που παραδοσιακά υστερεί σε κρατήσεις (και φυσικά γνωρίζει ποια είναι η αγορά-στόχος), θα πρέπει να ακολουθήσει τις εξής στρατηγικές:

Να χρησιμοποιήσει τις κατάλληλες φωτογραφίες στην ιστοσελίδα. Μπορεί, για παράδειγμα, να αποσύρει τις καλοκαιρινές φωτογραφίες και να ανεβάσει φθινοπωρινές ή φωτογραφίες με σχετικές παροχές (spa, γυμναστήριο). Το ίδιο θα πρέπει να κάνει τόσο στο προφίλ του στην Google (Google My Business) όσο και όπου αλλού έχει καταχωρηθεί. 

Να δημιουργήσει σχετικό περιεχόμενο. Αναδείξτε -στο site ή το blog- τα off season’s events που γίνονται στην περιοχή σας ή τα θέλγητρα. Προωθήστε σε ειδικό σημείο, και χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά, τα amenities και τις υπηρεσίες που παρέχετε 12 μήνες το χρόνο.

Να δημιουργήσει περιεχόμενο σχετικά με γάμους, meetings και αθλητικά events. Κάντε προσφορές για γκρουπ και επιστρατεύστε την πληρωμένη διαφήμιση, προκειμένου να προσελκύσετε νησίδες (niche marketing), που ενδέχεται να ταξιδεύουν εκτός σεζόν.

Να διαφημιστεί. Αξιοποιήστε τα Google Ads και τα Facebook Ads προκειμένου να προσελκύσετε, με τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά (π.χ. «εσωτερική πισίνα», «Ναύπλιο τον Φεβρουάριο» - και γιατί όχι, διανθισμένες με μια προσφορά), εν δυνάμει πελάτες. 

Να κάνει remarketing. Απευθυνθείτε μέσω mail σε πελάτες που σας έχουν προτιμήσει κατά το παρελθόν (πόσω μάλλον αν σας επισκέφθηκαν εκτός σεζόν), με δέλεαρ μια έκπτωση ή την παροχή επιπλέον amenities.

Να προσεγγίσει locals. Αξιοποιώντας τη διαφήμιση στο Facebook (που μας επιτρέπει να στοχεύσουμε σε άτομα σχετικά με το πού βρίσκονται ή με τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά), μπορείτε να προσελκύσετε όσους διαμένουν σε κοντινές πόλεις και αναζητούν μια «απόδραση» ή απλώς για να «γευτούν» τα amenities σας (π.χ. εστιατόριο, spa).


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia