Μια παράπλευρη ωφέλεια των 5στερων κριτικών

Αναμφίβολα μια καλή online φήμη βοηθάει την εταιρεία να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, οι οποίοι πλέον διαμορφώνουν εικόνα για ένα ξενοδοχείο ή εστιατόριο μέσα από τις κριτικές. Ως εκ τούτου, μία επιχείρηση με μέτρια βαθμολογία ουσιαστικά θα αποθαρρύνει μερίδα των χρηστών να την προτιμήσει.

Ωστόσο, μια παράπλευρη ωφέλεια της καλής φήμης είναι και η συγκράτηση του προσωπικού, καθώς και η ευκολία προσέλκυσης ποιοτικού προσωπικού, το οποίο είναι τόσο ακριβοθώρητο στην εποχή του Great Resignation (η μεγάλη παραίτηση), με πολλά ξενοδοχεία να είναι υποστελεχωμένα και να αδυνατούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, απογοητεύοντας εντέλει τους επισκέπτες τους. Αρκετά από αυτά, μάλιστα, προειδοποιούν τους εν δυνάμει επισκέπτες για τις ελλείψεις που αντιμετωπίζουν.

Ως εκ τούτου, μια καλή βαθμολογία στα review sites (μαζί πάντα με ανταγωνιστικές απολαβές) θα λειτουργήσει ως μαγνήτης, καθώς θα τραβήξει την προσοχή όσων αναζητούν εργασία στον κλάδο της φιλοξενίας. Κάπως έτσι, η εταιρεία θα έχει να επιλέξει από μία σχετικά μεγάλη δεξαμενή υποψηφίων. Αντιθέτως, οι αρνητικές κριτικές δεν απωθούν μόνο εν δυνάμει πελάτες, αλλά και υπαλλήλους, οι οποίοι δεν θα θέλουν να εργαστούν σε ένα ξενοδοχείο όπου θα γίνονται τακτικά αποδέκτες παραπόνων από δυσαρεστημένους πελάτες.

Γιατί, ως γνωστόν, οι ευτυχισμένοι επισκέπτες δημιουργούν ευτυχισμένους υπαλλήλους (φυσικά λειτουργεί και από την αντίστροφη)…


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia