Στιγμές δόξας βιώνουν τις τελευταίες εβδομάδες τα παπούτσια Vans, που γίνονται ανάρπαστα λόγω της δημοφιλούς σειράς Squid Game, που έχει σπάσει όλα τα ταμεία. 

Είναι χαρακτηριστικό ότι το Netflix αναμένει έσοδα ύψους 900 εκατ. δολαρίων από την κορεάτικη σειρά, που κόστισε μόλις 20 εκατ., ξεπερνώντας κάθε άλλη παραγωγή της διάσημης πλατφόρμας.


Για άλλη μια φορά λοιπόν, όπως και πριν λίγο καιρό με το Queens Gambit, βλέπουμε μια σειρά να κάνει disrupt τον παραδοσιακό κύκλο ζωής ενός αγαθού, το οποίο, ενώ βρίσκεται στη φάση της ωριμότητας, γίνεται ανάρπαστο.

Οι πωλήσεις των Vans έχουν αυξηθεί κατά 7.800% μετά την πρεμιέρα του Squid Game, με τους fans της σειράς να θέλουν, φορώντας τα, να κλέψουν λίγη από τη λάμψη των ηρώων τους.

Και αν πιστεύατε ότι τα λευκά slip-ons ήταν τα μοναδικά που εκτοξεύτηκαν, κάνετε λάθος. Ανάρπαστα έχουν γίνει, ελέω και Halloween, τα κοστούμια των κακών της σειράς, οι ολόσωμες κόκκινες φόρμες (καθώς και οι πράσινες φόρμες των δύσμοιρων διαγωνιζομένων), με πολλούς μάλιστα να προσπαθούν να αντιγράψουν το look της δολοφονικής κούκλας (!).

Μάλιστα, τον παροξυσμό αυτό (είναι χαρακτηριστικό, όπως ανέφερε η πλατφόρμα εκμάθησης ξένων γλωσσών, Duolingo, ότι στη Βρετανία αυξήθηκε κατακόρυφα ο αριθμός όσων θέλουν να μάθουν κορεάτικα) θέλει να εκμεταλλευτεί το Netflix, που εγκαινίασε συνεργασία με τα Walmart, για την δημιουργία ειδικού χώρου στο site του λιανεμπορικού κολοσσού, όπου θα πωλούνται τα προϊόντα που «φιλοξενούνται» στις δημοφιλείς σειρές της.

Διαβάστε επίσης Τοποθέτηση προϊόντος. Οταν τα brands και η ψυχαγωγία συνεργάζονται...

Για να αντιληφθούμε το «θόρυβο» που έχει προκαλέσει η σειρά, αρκεί να πούμε ότι η συμπαθητική κοπελίτσα της σειράς έκανε, όπως λένε στην καθομιλουμένη, την τύχη της… Από τους 400.000 ακολούθους στο Instagram, αίφνης έφθασε τα 19 εκατ., με την Adidas και την Louis Vuitton να κλείνουν συμφωνίες μαζί της.

 

P.S.

Για την ιστορία, η εταιρεία που παράγει τα Vans δεν πλήρωσε για να εμφανιστούν τα προϊόντα της στη σειρά…