Είναι από τα πρώτα πράγματα που διδάσκονται σε ένα σεμινάριο για τη διαχείριση φήμης (reputation management): «απαντάτε άμεσα στις κριτικές, είτε αρνητικές είτε θετικές».


Εχοντας γράψει όλα αυτά τα χρόνια αρκετές κριτικές στην Google, σήμερα ομολογώ ότι ήταν η πρώτη φορά που έλαβα απάντηση και μάλιστα άμεσα, μέσα σε δύο ώρες! Ηταν μία κριτική πέντε αστέρων για τον Le Ble More than a bakery, φούρνο στον Μέριχα της Κύθνου, με τον άκρως εξυπηρετικό ιδιοκτήτη να απαντάει άμεσα και σωστά (σ.σ. δεν πρόκειται για μία copy paste απάντηση).

Η άμεση αυτή απάντηση με χαροποίησε (και συνάμα με εξέπληξε ευχάριστα), καθώς για μένα αποτελεί ένδειξη επαγγελματισμού.

Αν λοιπόν θέλετε να κερδίσετε πόντους και να ανεβείτε στην υπόληψη των πελατών σας και όχι μόνο, δείξτε ότι νοιάζεστε για τη γνώμη τους (ακόμα και αν είναι αρνητική, ακόμα και αν δεν συμφωνείτε με αυτά που λέει) και απαντήστε άμεσα στην κριτική τους. Μπορείτε, αν θέλετε να πάτε the extra mile, να του στείλετε και αίτημα φιλίας...