Ένα καλάθι δώρου τράβηξε την προσοχή ενός επισκέπτη στα Hampton Inns στην Βιρτζίνια.  Το καλάθι αυτό, που περιείχε σνακ, νερό και μία φόρμα προς συμπλήρωση για  complimentary breakfast στο δωμάτιο, συνοδευόταν από ένα γράμμα που έγραφε: «Dear Mr. Mark Fennell, Congratulations!!! You have been selected as our ‘’Guest of the Day’’».


Η πρακτική ‘’Guest of the Day’’ ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής αρκετά χρόνια πριν σε συγκεκριμένες αλυσίδες ξενοδοχείων, οι οποίες κάθε μέρα επέλεγαν τυχαία έναν «τυχερό» επισκέπτη - το «πακέτο» συνήθως συμπεριλάμβανε upgrade και free parking.

Διαβάστε επίσης Elevator Ears. Πώς ένα ξενοδοχείο συνέλλεγε πληροφορίες από τους επισκέπτες...

Πρόκειται για μια surprise and delight πρακτική, η οποία με σχετικά χαμηλό κόστος, κατάφερνε να δημιουργήσει buzz αλλά και ενθουσιασμένους επισκέπτες, κάνοντάς τους να αισθανθούν σημαντικοί και αναγνωρίσιμοι (το όνομά τους βρίσκονταν σε εμφανές σημείο σε πινακίδα κοντά στο lobby, ενώ όλο το προσωπικό συμμετείχε σε αυτή την «επιβράβευση»), οι οποίοι νομοτελειακά έσπευδαν να διαμοιραστούν την υπέροχη αυτή εμπειρία.