Μία από τις πιο φρέσκιες και πρωτοποριακές ιδέες που προέκυψε μέσα στον εγκλεισμό, δεν είναι άλλη από την Woof Together, μια πολλά υποσχόμενη ελληνική start-up που ήδη έχει «εξαπλωθεί» και στο εξωτερικό. Τι ακριβώς κάνει η Woof Together, εξηγεί στο marketing-tips η συνιδρυτής Ελενα Δέδε, την οποία και ευχαριστούμε θερμά για τη συνέντευξη που μας παραχώρησε:

1. Τι ακριβώς κάνει η Woof Together;

Η Woof Together είναι μια νεοφυής επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον pet friendly τουρισμό, προετοιμάζοντας τουριστικές επιχειρήσεις να υποδεχθούν σωστά ταξιδιώτες με κατοικίδια. Είμαστε πολύ περήφανοι καθώς σε λίγες μέρες θα είναι διαθέσιμο το πρώτο πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα στον κόσμο για επιχειρήσεις φιλικές σε κατοικίδια, η Woof Together Academy!

woof-together

2. Πώς προέκυψε η ιδέα;

Προέκυψε από ένα συνδυασμό κακών εμπειριών στο ταξίδι με τους σκύλους μας και από την παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς, όπου αυτή τη στιγμή πάνω από το 80% στις ΗΠΑ έχει κατοικίδιο ενώ στην Ευρώπη το αντίστοιχο ποσοστό αγγίζει το 69% με θετικούς ρυθμούς αύξησης.

Η καραντίνα έκανε τον δεσμό με τα κατοικίδια ακόμα ισχυρότερο με το 61% να δηλώνει σε έρευνες ότι στο επόμενο ταξίδι δεν θα αφήσει πίσω τον σκύλο του. Πιστεύουμε ότι το μέλλον του τουρισμού βρίσκεται στην συμπερίληψη και στην ικανοποίηση μοναδικών αναγκών. Σε αυτή τη νέα εποχή, η Woof Together εκφράζει την αριστεία στην υποδοχή ταξιδιωτών με κατοικίδια.

3. Τι διακρίσεις έχει η Woof Together;

Έχουμε επιλεγεί ως ένα από τα 30 καινοτόμα projects για το 2021 στην κατηγορία Hospitality από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού και έχουμε επίσης επιλεγεί ως η startup με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στο Bootcamp του προγράμματος Leap στις ΗΠΑ.

woof-together

4. Πού βρίσκεται σήμερα και πού θέλει να πάει;

Σήμερα έχουμε πελάτες σε 13 χώρες και παρά την πανδημία καταφέραμε να αξιοποιήσουμε το διάστημα που προηγήθηκε για να αναπτύξουμε νέες υπηρεσίες και να είμαστε παρόντες στην επανεκκίνηση του τουρισμού. Όραμα μας είναι το σήμα ποιότητας της Woof Together να βρίσκεται σε κάθε τουριστική επιχείρηση που υποδέχεται κατοικίδια τα επόμενα 5 χρόνια. 

5. Τι πρέπει να κάνει ένα ξενοδοχείο για να γίνει pet friendly;

Να έχει εξοπλισμό, σωστή πολιτική κατοικίδιων, πρωτόκολλο διαχείρισης κρίσεων και φυσικά σωστή κουλτούρα υποδοχής, η οποία προέρχεται από σωστή εκπαίδευση και ενημέρωση.

woof-together

6. Τι έχει να κερδίσει;

Έχει αποδειχθεί ότι ταξιδιώτες με κατοικίδια αφήνουν διθυραμβικές κριτικές αν το κατάλυμα έχει μεριμνήσει για το κατοικίδιο. Μια αύξηση βαθμολογίας της τάξης του 0,1% έχει υπολογιστεί ότι οδηγεί σε αύξηση τζίρου έως και 30% μέσα σε ένα χρόνο. 

Είναι σημαντικό να πούμε εδώ, ότι οι ταξιδιώτες με κατοικίδια είναι 5 φορές πιο πιθανό να προτείνουν ένα pet friendly κατάλυμα σε φίλους τους μέσω των social media αν έμειναν ευχαριστημένοι, ενώ επίσης είναι η τρίτη κατηγορία ταξιδιωτών που επιδιώκει κρατήσεις σε low season. 

Πάνω από όλα όμως, αυτό που κερδίζει ένα κατάλυμα μέσα από τη συνεργασία μαζί μας είναι το να αποκτήσει μια σωστή υποδομή και να απαλλαχθεί από κάθε άγχος που σχετίζεται με την υποδοχή κατοικίδιων.