Βραζιλία 2012

Σε μια παραλία του Ρίο ντε Τζανέιρο, μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα (με τη θερμοκρασία να φλερτάρει με τους 40 βαθμούς Κελσίου), το διαφημιστικό πρακτορείο Ogilvy βρήκε ένα πρωτότυπο τρόπο για να διαφημίσει το αναψυκτικό Sprite.

Τι έκανε ακριβώς; Αντί να υιοθετήσει μια κοινότοπη στρατηγική, όπως να μοιράσει εκατοντάδες δείγματα στην παραλία, κατασκεύασε ντουζιέρες που παραπέμπουν σε ευμεγέθη μηχανήματα πώλησης με το λογότυπο του εν λόγω αναψυκτικού.


Με τον τρόπο αυτό, προσφέροντας ένα κρύο ντους στους λουόμενους (μπορούσε να δροσίσει μέχρι 1.500 άτομα σε ημερήσια βάση), ό,τι ακριβώς θα αναζητούσαν μια τέτοια ζεστή μέρα, γνώριζε ότι με αυτή την αντισυμβατική πρακτική θα δημιουργούσε μία αξιομνημόνευτη εμπειρία (guerilla marketing), κάτι που αναμφίβολα θα διαμοιραζόταν με φίλους (διαδικτυακούς και μη), γνωστούς και συγγενείς.