Το 72% των Γερμανών ταξιδεύει αεροπορικώς στο εξωτερικό για τις διακοπές του. Πώς λοιπόν θα μπορούσαν οι γερμανικοί σιδηρόδρομοι (German Rail), που ανήκουν κατά το ήμισυ στο γερμανικό κράτος (κάθε χρόνο μεταφέρουν 148 εκατ. επιβάτες σε διάφορα σημεία της Γερμανίας), να πείσουν τους Γερμανούς να ταξιδέψουν εντός της χώρας με το τρένο;

Αυτό ήταν το ακανθώδες ερώτημα για την διαφημιστική εταιρεία Ogilvy της Γερμανίας, η οποία επέλεξε το 2019 μία ανατρεπτική καμπάνια στο Facebook. Με σλόγκαν το «No Need To Fly» (δεν υπάρχει λόγος να πετάξετε), προτρέπει τους Γερμανούς να κάνουν διακοπές στη χώρα τους καθώς αυτή δεν υστερεί σε τίποτα από τους διεθνείς προορισμούς.

Αυτό το επέτυχαν αντιπαραβάλλοντας, με τη χρήση αλγόριθμου, εικόνες από δημοφιλείς προορισμούς από όλο τον κόσμο με εικόνες από γερμανικές πόλεις που έχουν ορισμένα κοινά στοιχεία με τον εκάστοτε διεθνή προορισμό (δημιουργήθηκαν περίπου 10.000 προσωποποιημένες εικόνες), παραθέτοντας το κόστος για την κάθε εναλλακτική (π.χ. μόλις 19 ευρώ για ταξίδι με τρένο εντός Γερμανίας και μερικές εκατοντάδες ή και χιλιάδες για το αντίστοιχο αεροπορικό ταξίδι).

Η διαφημιστική εκστρατεία, που απευθυνόταν στοχευμένα  σε χρήστες του διαδικτύου που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για ένα  σχετικό ταξίδι στο εξωτερικό, είχε άκρως ικανοποιητικά αποτελέσματα, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 24%, από την πώληση 2 εκατ. εισιτηρίων (τα οποία πωλήθηκαν στα 2/3 του χρόνου που συνήθως απαιτείται).