Mission Impossible, Modern Family, The Office, Sex
and the City, You've Got Mail είναι μερικές μόνο από τις ταινίες
και σειρές που έχουν κάτι κοινό μεταξύ τους: σε όλες εμφανίζονται κινητά
τηλέφωνα ή λαπ-τοπ της Apple…
Όπως παραδέχθηκε και η ίδια η εταιρεία,
ένα από τα μυστικά της επιτυχίας της είναι η δωρεάν τοποθέτηση προϊόντων της σε
δημοφιλείς σειρές και ταινίες (βγήκε μάλιστα πρωταθλήτρια στο product placement για
το 2012). Μάλιστα, ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του ’90, η Apple είχε προμηθευτεί στίκερς για να
αναπροσαρμόσει το λογότυπό της πάνω στα λαπ-τοπ, ώστε αυτό να μην φαίνεται
ανάποδα στην κάμερα, όταν ανοίγει.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg7kG6WLdOlNelggmDVHOJPkdghQS731Du0h38HpQZ7wWqvKsj5edrcTc2PclGw8cHtJE0sZtRlAvti2sMCeMK3uHiAxubSpOra8I5n4gv501wgWrGYchi9upqte0PZGniU7bctllnSjvJV/s400/4d877a96ccd1d5f3441d0000-320-240.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhLJSNAHAiByu2jcKAt3kT6nN9uajJSP5_DZR2JyqdhEvvh8en9UDUvFQVjvZ1pxzZ_B4HoQEx8OwOb7ad55gL7eWTAnHbqXPfVoeoohcTp15NwF1A6PlhqlWdAnVW8XVDxhQIZIjXL1htG/s400/501febc969beddce7c000001-320-240.jpg)
Πώς όμως καταφέρνει η Apple να
προβάλλεται μέσα από ταινίες χωρίς να βάζει το χέρι στην τσέπη; Εδώ και χρόνια,
ένας υπάλληλος της Apple
εργάζεται στενά με τη βιομηχανία του
Χόλιγουντ, προκειμένου τα gadget
της εταιρείας να χρησιμοποιούνται σε
κινηματογραφικές ταινίες και σειρές.
Ως αντάλλαγμα, η εταιρεία μοιράζει στους συντελεστές της κάθε ταινίας υπολογιστές, λαπ-τοπ ή κινητά. Ενίοτε, πάλι, όπως στην περίπτωση του Mission Impossible, η Apple προβάλει μέσα από τις διαφημίσεις της και την επίμαχη ταινία.