Mission Impossible, Modern Family, The Office, Sex
and the City, You've Got Mail είναι μερικές μόνο από τις ταινίες
και σειρές που έχουν κάτι κοινό μεταξύ τους: σε όλες εμφανίζονται κινητά
τηλέφωνα ή λαπ-τοπ της Apple…
Όπως παραδέχθηκε και η ίδια η εταιρεία,
ένα από τα μυστικά της επιτυχίας της είναι η δωρεάν τοποθέτηση προϊόντων της σε
δημοφιλείς σειρές και ταινίες (βγήκε μάλιστα πρωταθλήτρια στο product placement για
το 2012). Μάλιστα, ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του ’90, η Apple είχε προμηθευτεί στίκερς για να
αναπροσαρμόσει το λογότυπό της πάνω στα λαπ-τοπ, ώστε αυτό να μην φαίνεται
ανάποδα στην κάμερα, όταν ανοίγει.


Πώς όμως καταφέρνει η Apple να
προβάλλεται μέσα από ταινίες χωρίς να βάζει το χέρι στην τσέπη; Εδώ και χρόνια,
ένας υπάλληλος της Apple
εργάζεται στενά με τη βιομηχανία του
Χόλιγουντ, προκειμένου τα gadget
της εταιρείας να χρησιμοποιούνται σε
κινηματογραφικές ταινίες και σειρές.
Ως αντάλλαγμα, η εταιρεία μοιράζει στους συντελεστές της κάθε ταινίας υπολογιστές, λαπ-τοπ ή κινητά. Ενίοτε, πάλι, όπως στην περίπτωση του Mission Impossible, η Apple προβάλει μέσα από τις διαφημίσεις της και την επίμαχη ταινία.