Ελληνική εταιρεία έβγαλε στη Νάπολη φακελάκια ζάχαρης όπου πάνω στη συσκευασία απεικονίζονταν το πρόσωπο του «Νονού» Μάρλον Μπράντο, ένα πιστόλι και ο Ντιέγκο Μαραντόνα, που μεσουράνησε στην ομάδα της πόλης. Το κερασάκι στην τούρτα, πέραν των ετερόκλητων εικόνων, ήταν η φράση «Ζειν επικινδύνως» (Vivere pericolosamente), που θεωρήθηκε ότι προσβάλλει τον χαρακτήρα των κατοίκων της Νάπολης.

Πέρα από τους Ναπολιτάνους, αρκετοί εκ των οποίων διοχέτευσαν την οργή τους (για την εταιρεία και εν γένει την Ελλάδα) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμα και η ελληνική κοινότητα της Νάπολης και της Καμπανίας καταδίκασε απερίφραστα την διαφημιστική εκστρατεία της ελληνικής εταιρείας Coffeland Ltd.

Μετά από αυτή την επική γκάφα, ο γενικός διευθυντής της Coffeland Ltd ζήτησε πάραυτα συγγνώμη και διέταξε αμέσως τη διακοπή της διαφημιστικής εκστρατείας και της διανομής των συσκευασιών.