Οι 17 υπάλληλοι του βραβευμένου
με ένα αστέρι Michelen εστιατορίου Boka στο Σικάγο μάλλον δεν θα ξεχάσουν ποτέ τον επονομαζόμενο «Μάικ», έναν ενθουσιασμένο πελάτη που άφησε φιλοδώρημα 2.000 δολάρια.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg-MJSf5mq1bbQvFC0M0u1Zl5wyFogrZxpW3iqwslb-G24zqS-7wyA_leO4oUGQcvfQ-sutkelg4F12-stt5naT9DR37lP7Cl6cBsRuWd5fK06DuQ_k4Q4P5GixFkFyiA-LBtvGdoLpk-tH/s320/tip-thumb-large.jpg)
Να σημειωθεί ότι ο «Μάικ», που
δήλωσε ότι αυτό ήταν το καλύτερο γεύμα και η καλύτερη εξυπηρέτηση που είχε
ποτέ, έκανε λογαριασμό 769 δολάρια για ένα δείπνο έξι ατόμων, αφήνοντας
ουσιαστικά φιλοδώρημα που έφθανε το 260% του ύψους του λογαριασμού (όταν το
μέσο φιλοδώρημα κυμαίνεται στο 20%).