Μία από τις πλέον εξωστρεφείς ελληνικές εταιρείες, η Gaea (Γαία), πρόβαλλε το πολυβραβευμένο, καινοτόμο παρθένο ελαιόλαδο Gaea Fresh (το οποίο πήρε την πρώτη θέση ανάμεσα σε 1.000 premium ελαιόλαδα, σύμφωνα με το Cooks Illustrated) στην πιο εμβληματική πλατεία του κόσμου και «Μέκκα της διαφήμισης», την Times Square της Νέας Υόρκης. Η καμπάνια διήρκησε έναν ολόκληρο μήνα και υπολογίζεται ότι την είδαν 90 εκατ. άνθρωποι.

Τα προϊόντα της Gaea διανέμονται –μέσα από δική της ανεξάρτητη εταιρεία διανομής που εδρεύει στο Μαϊάμι- σε 20.000 σημεία πώλησης στις ΗΠΑ και σε συνολικά 30 χώρες – το 82% των πωλήσεων της προέρχεται από τη διεθνή αγορά.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο σπόρος για την ίδρυση της Gaea μπήκε το 1994 από μία τυχαία συνάντηση, όταν μια ηλικιωμένη Αγγλίδα γκουρού στο χώρο των τροφίμων συνάντησε τον Άρη Κεφαλογιάννη, γόνο της γνωστής πολιτικής οικογένειας, και του επισήμανε την παντελή απουσία ποιοτικών ελληνικών προϊόντων από τα αγγλικά σούπερ μάρκετ.