Αυτό που στη γλώσσα του μάρκετινγκ αποκαλείται ως "τοποθέτηση προϊόντος" (product placement), είναι τόσο παλιό όσο και η ιστορία του κινηματογράφου.

Χιλιάδες προϊόντα, ορισμένα από αυτά παντελώς άγνωστα στο ευρύ κοινό, που "πρωταγωνίστησαν'' στη μεγάλη οθόνη είδαν τις πωλήσεις τους να απογειώνονται. Από τα γυαλιά RayBan και τα Marlboro, μέχρι τη βέσπα και το δερμάτινο μπουφάν.

Αλλα, πάλι, προϊόντα που, για διαφορετικούς λόγους το καθένα δεν ήθελαν να "πρωταγωνιστήσουν", όπως τα M&M's της Mars τα οποία δεν ήθελαν να "ταυτιστούν'' με τον Ε.Τ. τον Εξωγήινο, είδαν τον κύριο ανταγωνιστή τους, την Hershey, που δεν είχε τέτοια ηθικά διλήμματα. να τριπλασιάζει τις πωλήσεις της...