To 2014 ένα εκτενές αφιέρωμα γερμανικών μέσων ενημέρωσης αποθεώνει τους νέους επιχειρηματίες στην Ελλάδα οι οποίοι καινοτομούν εν μέσω κρίσης. «Νέοι επιχειρηματίες με φαντασία ίδρυσαν τα προηγούμενα έξι χρόνια περίπου 200.000 επιχειρήσεις στην Ελλάδα, αποδεικνύοντας ότι η χώρα έχει οικονομικό μέλλον παρά την κρίση» σημειώνει αφιέρωμα της Frankfurter Rundschau σχετικά με τη νεανική επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα. Στη δε Deutsche Welle, ο αρθρογράφος σημειώνει, «περίπου 575.000 ελληνικές επιχειρήσεις δεν επέζησαν της ύφεσης, ωστόσο ορισμένοι νέοι δεν δίστασαν να ιδρύσουν δικές τους επιχειρήσεις». Μεταξύ άλλων αναφέρεται το παράδειγμα του Νίκου Μωραϊτάκη και του Σπύρου Μαγιάτη, οι οποίοι άφησαν τις καλοπληρωμένες, σίγουρες δουλειές τους, για να ιδρύσουν την εταιρεία Workable το 2012, «στο απόγειο της κρίσης», όπως σχολιάζει ο αρθρογράφος.
    Τον Απρίλιο του 2012, καθώς πλησίαζε η εκλογική αναμέτρηση που θα έφερνε τη χώρα μία ανάσα από την έξοδο από την ευρωζώνη και ενώ η ανεργία είχε χτυπήσει κόκκινο «σκαρφαλώνοντας» στο 27%, ο Νίκος Μωραϊτάκης και ο Σπύρος Μαγιάτης αποφάσισαν ότι είχε καταφθάσει το πλήρωμα του χρόνου για να ιδρύσουν την Workable HR, μία νέα διαδικτυακή επιχείρηση στην Ελλάδα. Η απόφασή τους εξαιρετικά ριψοκίνδυνη, δεδομένου ότι έως τότε ήταν υψηλόβαθμα στελέχη της Upstream, της ελληνικής εταιρείας mobile marketing που συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων του κλάδου παγκοσμίως.
   Αξίζει να σημειωθεί ότι όταν οι ιδρυτές της Upstream άκουσαν τα σχέδια των δύο στελεχών τους να αποχωρήσουν για να αναπτύξουν το δικό τους λογισμικό και να δημιουργήσουν τη δική τους εταιρεία, αποφάσισαν να στηρίξουν τη νέα προσπάθεια  χρηματοδοτώντας τους με 100.000 ευρώ και παρέχοντάς τους «στέγη» στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στον Γέρακα. Ήταν μία κίνηση, που πέρα από τα χρήματα, λειτούργησε και ως σφραγίδα ποιότητας στα μάτια των μελλοντικών επενδυτών, η οποία φαίνεται ότι προσέδωσε αξιοπιστία στο νέο εγχείρημα.
     Το προϊόν της Workable είναι ένα εύχρηστο λογισμικό που απλοποιεί τη διαδικασία προσλήψεων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που δεν έχουν την πολυτέλεια να διαθέτουν τμήμα ανθρώπινου δυναμικού. Οι εμπνευστές του, έχοντας  παρατηρήσει πως κανένα από τα εργαλεία, που υποτίθεται πως βοηθούν μια εταιρεία να επιλέξει χωρίς κόπο τα καλύτερα ανάμεσα στα εκατοντάδες-χιλιάδες βιογραφικά που δέχονται για μία θέση, δεν λειτουργεί αποδοτικά, δημιούργησαν ένα λογισμικό το οποίο βοηθάει στη συλλογή, στην οργάνωση και στην επιλογή των καλύτερων βιογραφικών που κατατίθενται στην εκάστοτε εταιρεία. Με αυτό τον τρόπο ο υπεύθυνος ανθρώπινου δυναμικού εξοικονομεί χρόνο και δεν χάνει τους εργαζόμενους που θα μπορούσαν να προσφέρουν υπεραξία για την εταιρεία.
   Στα συγκριτικά πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου προγράμματος είναι αφενός ο απλός τρόπος σχεδίασής του και το γεγονός ότι επιτρέπει τη δημοσίευση μιας αγγελίας αυτόματα στις μεγαλύτερες online υπηρεσίες δημοσίευσης αγγελιών. Για να συνδεθεί κάποιος αρκεί να χρησιμοποιήσει το λογαριασμό που έχει στο LinkedIn. Το εν λόγω λογισμικό θα διαβάσει από εκεί τα προσωπικά στοιχεία του ενδιαφερόμενου (ονοματεπώνυμο, τίτλος, όνομα εταιρείας κλπ), καθώς και αυτά της εταιρείας. Σε ότι αφορά τη δημιουργία ενός «job opening» απαιτείται η συμπλήρωση ελάχιστων πληροφοριών, ενώ η χρέωση γίνεται σε μηνιαία βάση ανάλογα με τον αριθμό των ανοικτών θέσεων εργασίας που έχει κάθε εταιρεία.
   Τον Φεβρουάριο του 2013, μετά από μόλις ένα χρόνο λειτουργίας, η Workable ολοκλήρωσε τον αρχικό γύρο χρηματοδότησης συνολικού ύψους 950.000 δολαρίων, όπου συμμετείχαν το OpenFund II, ένα από τα Jeremie funds, αλλά και ιδιώτες επενδυτές. Το 2014 οι ιδρυτές της Workable ανακοίνωσαν ότι άντλησαν κεφάλαια ύψους 1,5 εκατ. δολαρίων από τον δεύτερο γύρο χρηματοδότησης, όπου βασικός χρηματοδότης ήταν η Greylock IL, επενδυτικό fund με έδρα το Ισραήλ, από τα σημαντικότερα venture capital funds που δραστηριοποιείται στο χώρο των start-ups, όντας μια από τις μεγαλύτερες χρηματοδοτήσεις που έχουν δοθεί ποτέ σε ελληνική start-up εταιρεία.

    Σήμερα, η Workable έχει πάνω από 300 πελάτες, αναπτύσσεται με ρυθμό 30% κάθε μήνα, με το 60% των εταιρειών να είναι αμερικάνικες, ενώ επιλέχθηκε από τη Facebook για να συμμετάσχει στο πρόγραμμα FbStart με σκοπό τη βοήθεια προς νέες start-ups και έχει μπει στον παγκόσμιο χάρτη των HR Cloud εταιρειών. Απασχολεί 18 άτομα, εκ των οποίων 16 εργάζονται στην Αθήνα και έχει ανοίξει γραφεία στο Λονδίνο και στο Πόρτλαντ, περιοχή στην οποία βρίσκονται ήδη αρκετοί από τους πελάτες της.